Virtual Reality Projecten
BFAS+ en PM+ geloven dat Virtual Reality (VR) ontwerpen naar een geheel nieuw niveau tilt. Dankzij de onderdompeling - een van de belangrijkste aspecten van VR - worden gebruikers opgenomen in de virtuele omgeving. Het concept of de onderdompeling kan worden gebruikt als een illusie van de werkelijkheid voor de zintuigen van een mens. Het doel van onderdompeling is om aanwezigheid te bereiken, een gevoel van aanwezigheid in de virtuele omgeving. Dus onderdompeling in de virtuele omgeving maakt het mogelijk om te ontwerpen alsof je op ooghoogte staat, omdat we de stad op ooghoogte ervaren en niet vanuit vogelperspectief (tenzij we een wolkenkrabber of een helikopter binnengaan). Dit is dus een nieuw en nuttig perspectief voor ontwerpen. De omgeving van VR is belangrijk, omdat de ervaring heel anders is vanaf ooghoogte. Terwijl je staat en loopt door het frame van het oog, kan het ontwerp onbeperkt worden verkend en is het erg dynamisch.
Met je mobiel een van onze VR project bekijken? Klik op een van de onderstaande projecten, schuif je telefoon in een VR-bril en druk op de blauwe {enter VR} knop